صفحه اولتماس با مانقشه سایت

سخنرانی های دکتر انوشه ( روابط دختران و پسران )
آیا شما نیز دکتر انوشه را می شناسید؟ آیا تکه هایی از کلیپ های صوتی و یا تصویری ایشان را در گوشی ها دیده اید؟ این کلیپ ها که حداکثر در قطعه های ۵ دقیقه ای منتشر شده بود مورد استقبال زیادی قرار گرفت و به سرعت آقای انوشه را معروف ساخت!   

این سخنرانی به شما کمک میکند طرف مقابل را به خوبی شناخته و ارتباط بهتری ایجاد کنید 

این مجموعه شامل ۵۰۰ دقیقه نکات ریز یک زندگی هست زندگی که اگر شما با بی تجربگی آغاز کنید با مشکلات زیادی بخورد خواهید کرد
http://zibashop.netforoosh.com/product/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%B4%D9%87-%28%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%29-21.html

چند روش ساده برای لاغر شدن


توجه : مطالب زیر از سایت های مختلف گرد آوری شده است و صرفا جهت جستجو گر اتوماتیک سایت نمایش داده میشود در صورتی که مطلب غیر اخلاقی یا خلاف قوانین کشور مشاهده نمودید لطفا از طریق این صفحه به ما اطلاع دهید
توجه : مالک این سایت و خود این سایت هیچگونه ارتباطی با مطالب جستجو شده از سایت های مختلف ندارد و هیچگونه مسئولیتی را نمیپذیرد تمام مطالب این سایت به صورت خودکار و با استفاده از ربات های جستجوگر مانند گوگل در این سایت درج میشوند
توجه : این سایت در ساماندهی سایت های اینترنتی ثبت شده است و آدرس و مشخصات حاصب آن در آن موجود است
توجه: این سایت یک سایت جستجوگر مطالب است و مطالب به صورت خودکار از وبسایت های فارسی بازنشر میشوند.
توجه: این سایت به صورت اتوماتیک کلمات رکیک و غیر اخلاقی و محصولات غیر مجاز را فیلتر میکند ولی اگر برنامه نتواند آنها را فیلتر کند آنهارا نمایش نمیدهد از این رو از شما پوزش میطلبیم
Icon16 چند راه ساده برای لاغر شدن در سال جدید

با نزدیک شدن به سال جدید خیلی ها تلاش می کنند که از وزن اضافه خود کم کنند و به تناسب اندام برسند و دست به کارهای خطرناکی می زنند و
هایی می گیرند نه تنها موجب لاعری آنها نمی شود بلکه بعد از دوری از این
ها دوباره
به سراغشان می آید. غافل از اینکه تنها توجه به چند راهکار ساده موجب
در آنها می شود.
به این توصیه های جالب توجه کنید:
*بشقاب های بزرگ نخرید:
تحقیقات وسیع

افراد نشان می دهد بیشتر افراد عادت دارند همه
ی که در بشقاب شان ریخته می شود را بخورند. حتی اگر بیش از نیازشان برای
باشد. برای پرهیز از این موضوع محققان توصیه می کنند که همیشه ظروف کوچک تری را برای خانه خود خریداری کنید.
ما به 226 گرم
، 170 گرم
و 170 گرم
نیاز داریم بنابراین لازم نست ظروف و یا لیوان خیلی بزرگ را برای منزل خریداری کنیم. البته در مورد بشقاب
استثنا قائل
. سعی کنید
با قطر 17 تا 22 سانتی بخرید. مردم اغلب دوست دارند که بشقاب
شان را پر کنند بنابراین آنها هم
یا
که در بشقاب با قطری بین 25 تا 30 سانت است را می خورند. در حالی که این بشقاب با این اندازه اگر پر باشد برای 4 نفر کافی است.
*قاشق چنگالی انتخاب کنید:
محققان همچنین توصیه می کنند
بهتر است که دارای حجمی به اندازه 113 گرم باشد. قاشقی که میان آن شبیه چگال خالی است. ای یک راه ساده برای

یی مثل
و یا
و ایجاد احساس رضایت استفاده از این قاشق ها است . این قاشق ها در برخی
وجود دارد.
*موسیقی بگذارید:
موسیقی
ای برای روح ما است. مطالعات محققان دانشگاه بوستون نشان می دهد که موسیقی تاثیرات قوی
تقویت خلق و خوی ما دارد، درد را کاهش می دهد و افسردگی ما را بهبود می بخشد. موسیقی ممکن است جلوی
های مرتبط با اختلالات و هیجانی خوردن را بگیرد. البته هر چه موسیقی سریع تر باشد، احتمال اینکه سریع تر
بخورید بیشتر است پس سعی کنید به رستورانی ب
د که موسیقی آرام تری پخش می کند.
*از
ب
د بیرون:
در برخی از خانه های جدید آراستگی و تجهیز خانه طوری است که یک بخشی از
به عنوان محلی برای کار تعبیه شده .این کار باعث
شدن شما می شود چرا که هم برای انجام کاتان بی تحرک خواهید بود و دیگر اینکه
همه در دسترس شما هستند و حتی نیازی ندارید که کمی برای رسیدن به این
قدم بزنید. بلند
برای انجام کارهایتان به اتاق ب
د یا در اتاق میهمانی جایی را برای انجام کار در نظر بگیرید. خیلی از افراد هنگام صحبت کردن با تلفن به
می روند و
صندلی
می نشینند یا همان جا وسایل کار خود را پهن می کنند. اطراف ما در
پر از
و
ست و این احتمال خوردن را در ما افزایش می دهد.
*
نشدن با خواب خوب:
نداشتن یک خواب خوب شبانه می تواند در توانایی
بدن شما برای تولید و تنظیم و کنترل
های کنترل کننده مختلف وزن (
، کروتیزول و
تی
یدی) اختلال ایجاد کند. این عدم تعادل سلول های بدن را به ذخیره
بیشتر و کاهش توانایی سوزاندن
بدن تشویق می کند. کمبود خواب همچنین باعث می شود که علاقه افراد به کنترل وزن کمتر شود. برای اینکار و رسیدن به آرامش، محیطی خواب آور را در اتاق خود ایجاد کنید. از یک خوشبوکننده
بالش خود استفاده کنید. مطالعات نشان می دهد که خوشبوکننده هایی مثل عطر سنبل موجب آرامش سیستم عصبی شما می شود و احساس ریلکشن در شما ایجاد کرده و
خواب شما را بهتر می کند.
*تلویزیون را مخفی کنید:
یکی از بهترین راه ها برای پرهیز از زیاد خوردن و کم ورزش کردن خاموش کردن تلویزیون است مطالعات نشان می دهند که هر چه افراد بیشتر تلویزیون
کنند، کمتر تحرک دارند و بیشتر می خورند و وزن اضافه می کنند. جایی که کودک شما تلویزیون نگاه می کند در وزن شما هم تاثیر دارد. تحقیقات نشان می دهد که کودکانی با تلویزیون در اتاق خواب شان بیشتر ممکن است دچار
شوند. تعداد تلویزیون های خانه را کاهش دهید و

از مشاهده تلویزیون بپرهیزید. اگر تلویزیون در مرکز خانه تان است آن را به جایی ببرید که کمتر مورد توجه است یا آن را در اتاق مخصوص سرگرمی که در آن قابل بستن باشد قرار دهید.
آن را بپوشید قبل از روشن کرد آن دقت کنید که آیا زمان پخش برنامه مورد علاقه تان است یا نه. در این صورت دیگر هر آنچه تلویزیون پخش می کند را نخواهید دید.

چند راه ساده برای لاغر شدن در سال جدید با نزدیک شدن به سال جدید خیلی ها تلاش می کنند که از وزن اضافه خود کم کنند و به تناسب اندام برسند و دست به کارهای خطرناکی می زنند و [. برای مشاهده لینکها در سایت عضو شوید] هایی می گیرند نه تنها موجب لاعری آنها نمی شود بلکه بعد از دوری از این [. برای م ... [ادامه مطلب]
پنج راهکار ساده و ممکن / شیوه هایی ساده برای کاهش تاثیرات مخرب امواج موبایلپنج راهکار ساده و ممکن /شیوه هایی ساده برای کاهش تاثیرات مخرب امواج موبایلانتشار نتایج مطالعه ای که از گذشته به تاثیرات امواج تلفنهای همراه بر روی سلامت انسانها پرداخته باعث شده است گزارشی در رابطه با ساده ترین روشهایی ک ... [ادامه مطلب]
اراده ی قوی یک مرد 300 کیلویی برای لاغر شدنبه سراغ یه مربی ورزش رفتتمرینات سخت ولی اصولی را پشت سر گذاشت تا این که ...با این که وزنش کمتر و کمتر می شد ولی یه مشکل جدید پیدا کرد ! از خودش می پرسید با این همه پوست باید چکار کنه ؟ ... [ادامه مطلب]
کرم شوکولاتی ساده برای بچه هامواد لازم برای 6 نفر:شیر=2/1 لیتر(2 لیوان معمولی)شکر=200 گرم(1 لیوان معمولی)شوکولات بدون مغز=250 گرم یا 4 قاشق سوپخوری کاکائوزرده تخم مرغ=6 عددآرد سفید نرم=2 قاشق سوپخوری سرخالی(40 گرم)طرز تهیه:این کرم بسیار ساده و آسان تهیه می شود و اکثر بچه ها آن را دوست دارند.آرد را ... [ادامه مطلب]
چند روش ساده برای کاهش فشار خونهرچند فشار خون بالا ممکن است علائم ظاهری نداشته باشد اما مهمترین پیامدهای آن حمله قلبی و سکته مغزی و در کنار آن بروز نارسایی کلیوی است و ....پزشکان می‌گویند؛ اگر شما چاق هستید، می‌توانید با کاهش وزن و اعمال کردن چندین تغییر کوچک در زندگی‌تان، فشار خون خود را پایین بیا ... [ادامه مطلب]
روشهای ساده برای کاهش وزنکم کردن وزن با 2 روش زیر امکان پذیر است: 1- سوزاندن کالری ‏ها با تمرین ورزشی 2- با انتخاب هوشمندانه ی غذا و کنترل واحدهای غذایی.در تئوری، شما می‏ توانید با گذراندن ساعت‏ ها در سالن ‏های ورزشی مقداری از کالری را از بین ببرید اما این کار در عمل، اتفاقی واقعی و یا خوشایند نیست ... [ادامه مطلب]
راهی ساده برای کاهش دردپژوهشگران می‌گویند؛ این راه حل به شما کمک می کند تا دردتان را کاهش دهید . به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این پژوهشگران در یک تحقیق جدید به این نتیجه رسیدند که تنفس کنترل شده و به آرامی می‌تواند به میزان قابل توجهی، احساسات درد را کاهش دهد. این تحقیق از سوی یکی از دانشمن ... [ادامه مطلب]
6 راه کار ساده برای حفظ تراکم و استحکام استخوانها زنان در سنین بالا اغلب به [. برای مشاهده لینکها در سایت عضو شوید] مبتلا می شوند و از هر چهار زن به طور معمول یک نفر دچار از دست دادن توده استخوانی می شود. متخصصان مرکز تحقیقات پزشکی مایوکلینیک، شش روش ساده اما کارآمد برای تقویت استخوان ها و ... [ادامه مطلب]
10 راه ساده برای آرامش بخشیدن به زندگی******10 راه ساده برای آرامش بخشیدن به زندگیزندگی در بهترین حالت خود، آشفته و پرهرج و مرج است. همه ما همیشه در عجله هستیم، چند کار را به طور همزمان انجام می دهیم و سعی می کنیم برای همه آدم ها همه کار بکنیم و ندرتاً وقت کافی برای خودمان می گذاریم. همه ما در جستج ... [ادامه مطلب]
10 راه ساده برای عادت کردن به ورزشاگر می خواهید به ورزش عادت کنید، راهکارهای زیر را امتحان کنید. شروع یک برنامه ی منظم ورزشی چندان هم که فکر میکنید دشوار نیست. از اینها گذشته، خیلی از ما بیشتر از یکبار چنین برنامه را امتحان کرده ایم. اما مشکل دنبال کردن برنامه است. بعد از گذشت مدتی، شور و اشتیاق او ... [ادامه مطلب]
© 2014 booof.ir