صفحه اولتماس با مانقشه سایت

سخنرانی های دکتر انوشه ( روابط دختران و پسران )
آیا شما نیز دکتر انوشه را می شناسید؟ آیا تکه هایی از کلیپ های صوتی و یا تصویری ایشان را در گوشی ها دیده اید؟ این کلیپ ها که حداکثر در قطعه های ۵ دقیقه ای منتشر شده بود مورد استقبال زیادی قرار گرفت و به سرعت آقای انوشه را معروف ساخت!   

این سخنرانی به شما کمک میکند طرف مقابل را به خوبی شناخته و ارتباط بهتری ایجاد کنید 

این مجموعه شامل ۵۰۰ دقیقه نکات ریز یک زندگی هست زندگی که اگر شما با بی تجربگی آغاز کنید با مشکلات زیادی بخورد خواهید کرد
http://zibashop.netforoosh.com/product/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%B4%D9%87-%28%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%29-21.html

چگونه لاغر شم یک هفته 4 کیلو


توجه : مطالب زیر از سایت های مختلف گرد آوری شده است و صرفا جهت جستجو گر اتوماتیک سایت نمایش داده میشود در صورتی که مطلب غیر اخلاقی یا خلاف قوانین کشور مشاهده نمودید لطفا از طریق این صفحه به ما اطلاع دهید
توجه : مالک این سایت و خود این سایت هیچگونه ارتباطی با مطالب جستجو شده از سایت های مختلف ندارد و هیچگونه مسئولیتی را نمیپذیرد تمام مطالب این سایت به صورت خودکار و با استفاده از ربات های جستجوگر مانند گوگل در این سایت درج میشوند
توجه : این سایت در ساماندهی سایت های اینترنتی ثبت شده است و آدرس و مشخصات حاصب آن در آن موجود است
توجه: این سایت یک سایت جستجوگر مطالب است و مطالب به صورت خودکار از وبسایت های فارسی بازنشر میشوند.
توجه: این سایت به صورت اتوماتیک کلمات رکیک و غیر اخلاقی و محصولات غیر مجاز را فیلتر میکند ولی اگر برنامه نتواند آنها را فیلتر کند آنهارا نمایش نمیدهد از این رو از شما پوزش میطلبیم
پیش فرض 11 نکته برای چاق نشدن در آخر هفته
سلامت-تحقیقات نشان داده است که مردم در دوران تعطیلات بیشتر از زمان‌های عادی وزنشان بالا می‌رود و این وزن اضافه طی سال‌ها روی هم جمع می‌شود و به چاقی منجر می‌شود. اضافه کردن وزن خیلی راحت تر از کم کردن آن است. به همین خاطر وقتی حتی فقط نیم یا یک کیلو هم وزنتان طی تعطیلات بالا می‌رود، این احتمال وجود دارد که نتوانید آن را پایین بیاورید اما می‌توانید از همین حالا برنامه ریزی کنید که طوری تعطیلات را بگذرانید که دور کمرتان یک سانت هم بیشتر نشود. این 10 نکته را دنبال کنید تا از اضافه وزن دوران تعطیلات در امان بمانید...
طی روزها تعطیل به طور منظم از غذا و تنقلات استفاده کنید
ممکن است بخواهید یک روز از صبح تا شب چیزی نخورید تا بتوانید در مهمانی شب به اندازه کافی از غذاها و دسرهای خوش‌مزه استفاده کنید. با اینکه این فکر منطقی به نظر می‌رسد اما نخوردن غذا قبل و بعد از یک مهمانی هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. فقط متابولیسم شما را کند می‌کند و اگر گرسنه به مهمانی برسید، مطمئناً انتخاب‌های ضعیف‌تری هم خواهید داشت و خیلی خیلی بیشتر خواهید خورد.
از آشپزخانه بیرون بیایید
وقتی بشقاب غذایی که کشیده بودید را کامل خوردید، به اتاق دیگری بروید و خودتان را مشغول صحبت با کسی یا انجام فعالیتی کنید تا فکرتان از غذا بیرون بیاید. اگر مجبورید که برای تمیز کردن در آشپزخانه بمانید، یک تکه آدامس به دهانتان بیندازید تا دیگر به مانده‌های غذا ناخنک نزنید. با این کار از مصرف 200 تا 300 کالری اضافه که فقط با کمی ناخنک زدن به غذا ایجاد می‌شود، جلوگیری می‌کنید.
از لیست غذا انتخاب‌های سالمی داشته باشید
غذاهای روز تعطیل لازم نیست حتماً انباشته از روغن و کره و پنیر و شکلات باشد تا خوش‌مزه به نظر برسد. خیلی از غذاها از سبزیجات تازه درست شده‌اند که می‌تواند انتخابی بسیار سالم باشد. تا آنجا که می‌توانید غذاهایی را انتخاب کنید که کالری، چربی و قند کمتری داشته باشند.
برای سوزاندن کالری‌های اضافی ورزش کنید
درست است که همه برای روزهای تعطیل خود برنامه دارند اما اگر 30 دقیقه در روزتان را برای فعالیت فیزیکی وقت بگذارید، مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی‌دهید. با سوزاندن حداقل 300 کالری در روز علاوه بر آن چیزی که می‌سوزانید، از شر اضافه وزن نیز خلاص می‌شوید.
به کیفیت غذاها توجه کنید نه کمیت آنها
لازم نیست حتماً یک تکه از هر غذایی که در مهمانی وجود دارد، بخورید. دو تا سه مدل غذایی که به نظرتان خوش‌مزه‌تر می‌آید، کافی است. دقت کنید که از هر غذا مقدار کمی برای خود بکشید چون این غذاها معمولاً پرکالری تر از غذاهایی هستند که به طور معمول استفاده می‌کنید.
از کشیدن دوباره غذا خودداری کنید
وقتی غذاها به صورت سلف سرویس عرضه می‌شود، این احتمال که به سمت دوباره کشیدن غذا کشیده شوید، خیلی زیاد است اما اگر می‌خواهید دچار اضافه وزن نشوید، یک بار بشقابتان را پر کنید و دیگر سراغ میز غذاها نروید.
آخر صف غذا کشیدن بایستید
اگر اول همه غذایتان را بکشید زودتر از همه هم غذایتان را تمام می‌کنید و چون می‌بینید همه هنوز مشغول خوردن هستند، ممکن است دوباره وسوسه شوید که غذا بکشید تا همرنگ جماعت شوید. اگر صبر کنید و اجازه بدهید تقریباً بقیه افراد غذایشان را بکشند و بعد شما سراغ غذا کشیدن بروید، جای شما با آنها عوض خواهد شد.
هدیه‌‌هایی سالم و غیرغذایی برای دوستانتان ببرید
آیا واقعاً لازم است که خودتان شیرینی، شکلات یا کارامل درست کنید تا هدیه ببرید؟ با این کار فقط کاری‌های مصرفی خودتان را بیشتر می‌کنید چون حین درست کردن این دسرهای خوش‌مزه وسوسه می‌شوید، کمی از ته ظرف و سر طرف ناخنک بزنید یا حتی ممکن است کمی هم برای خودتان کنار بگذارید.
خیلی از افرادی که این هدایا را هم می‌گیرند ممکن است نگران اضافه وزن دوران تعطیلات خود باشند و اگر شما چنین هدایای چاق کننده‌ای برایشان نبرید مطمئناً از شما متشکر خواهند بود. به جای خوراکی و خوردنی، یک هدیه کوچک برایشان ببرید مثل، شمع، کتاب، یا از این قبیل.
برای جلوگیری از وسوسه‌ها، از قبل برنامه بریزید
اگر در اداره‌ای کار می‌کنید، مراقب خوراکی‌های پرکالری که همکارانتان می‌آورند که با هم بخورید، باشید. شما هم تنقلات سالم خودتان را سر کار ببرید تا از فرط گرسنگی مجبور نشوید در تنقلات آنها شریک شوید.
یادتان باشد نوشیدنی‌ها هم در شمارش کالری‌ها به حساب می‌آیند
مراقب باشید که چه میزان کالری هم از آب میوه ها، نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های حاوی قند وارد بدنتان می‌کنید.
این نوشیدنی‌ها هم کالری اضافه وارد بدنتان می‌کنند و هم جلوی اشتهایتان را برای غذا می‌گیرند. اگر می‌خواهید کمی بیشتر از خوردن غذاها لذت ببرید، با محدود کردن نوشیدنی‌های مصرفی خود، کالری‌ها را برای غذا ذخیره کنید.
در تعطیلات از اضافه وزن هم جلوگیری کنید
یادتان باشد هر قدمی را که برمی‌دارید منطقی بردارید. فقط غذاهایی را انتخاب کنید که واقعاً دوست دارید و کالری‌های بیشتری را برای خوردن غذاهایی که به اندازه ظاهرشان جالب نیستند، هدر ندهید.
با رعایت کردن نکاتی که در بالا ذکر کردیم، مطمئن هستم که دچار اضافه وزن نمی‌شوید.

11 نکته برای چاق نشدن در آخر هفتهسلامت-تحقیقات نشان داده است که مردم در دوران تعطیلات بیشتر از زمان‌های عادی وزنشان بالا می‌رود و این وزن اضافه طی سال‌ها روی هم جمع می‌شود و به چاقی منجر می‌شود. اضافه کردن وزن خیلی راحت تر از کم کردن آن است. به همین خاطر وقتی حتی فقط نیم یا یک کیلو هم وزنتان طی تعط ... [ادامه مطلب]
چگونه با نوشیدن آب، لاغر شویم؟چگونه با نوشیدن آب، لاغر شویم؟آب ماده ای ارزان و قابل دسترس برای کاهش وزن است. تحقیقات ثابت کرده است که نوشیدن آب زیاد می تواند باعث کاهش وزن شود.نوشیدن آب بیشتر، آسان ترین روشی است که شما می توانید در برنامه کاهش وزن خود از آن استفاده کنید.راه های لاغر شدن با آب:- مقد ... [ادامه مطلب]
چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟(+عکس)اگر می خواهید لاغر به نظر برسید، ایرادهای اندامتان را با لباس بپوشانید. اگر می خواهید لاغر به نظر برسید، ایرادهای اندامتان را با لباس بپوشانید.دامن مدل A آلیسون برلین، یک مدشناس توصیه می کند که دامنی بپوشید که مدل A انگلیسی باشد و همچنین قد د ... [ادامه مطلب]
بزرگ‌ترین لباس جهان، 17 متر طول، 400 کیلو وزن! (+عکس)یک شرکت عربستانی به مناسبت دوخت بزرگترین لباس جهان جشنی برگزار کرد.طول این لباس 33 متر و 90 سانتی‌متر است که برابر با 12 طبقه است. همچنین عرض این لباس 17 مترو 20 سانتی‌متر و وزن آن 400 کیلوگرم است. کار طراحی و برش این لباس نزدیک به 2 ماه طول کشید ... [ادامه مطلب]
بزرگ‌ترین لباس جهان، 17 متر طول، 400 کیلو وزن (+عکس)بزرگ‌ترین لباس جهان، 17 متر طول، 400 کیلو وزن! (+عکس) طول این لباس 33 متر و 90 سانتی‌متر است که برابر با 12 طبقه است. همچنین عرض ... یک شرکت عربستانی به مناسبت دوخت بزرگترین لباس جهان جشنی برگزار کرد.طول این لباس 33 متر و 90 سانتی‌متر است که براب ... [ادامه مطلب]
زنی که وزنش از 60کیلو به 30 کیلو کاهش یافت چون روزی نیم ساعت می‌خوابد!! (+عکس)زنی که وزنش از 60کیلو به 30 کیلو کاهش یافت چون روزی نیم ساعت می‌خوابد!! (+عکس) او در شرایط عجیبی زندگی می‌کند و پزشکان در اسلواکی تاکنون راه حلی برای مشکل او نیافتند... یک زن در اسلواکی از 20 سال قبل روزانه فقط نیم ... [ادامه مطلب]
سال اول زندگی:هفته به هفتهماه 1، هفته 0کودک شما چگونه رشد می کند؟از آنجایی که بدن نوزاد تا همین اواخر به صورت خمیده درون رحم شما قرار گرفته بود، ممکن است تا مدتی بدن او خمیده به نظر برسد و دستها و پاهای او به صورت کاملا کشیده قرار نگیرند. حتی ممکن است پاهای او کج باشند. اما نگران نباشید؛ بدن کودک ش ... [ادامه مطلب]
بارداری هفته به هفتهبارداری معمولا 280 روز یا 40 هفته بطول می انجامد، که بطور قراردادی از اولین روز آخرین قاعدگی شروع می شود. این دوران را می توان به سه "سه ماهه" بارداری تقسیم کرد که در هر یک وقایع خاصی اتفاق می افتد؛ سه ماهه اول از اولین هفته بارداری تا انتهای هفته 13، سه ماهه دوم از هف ... [ادامه مطلب]
گزارش تصویری / کشف سه هزار و 743 کیلو انواع مواد مخدر از دو باند بزرگ قاچاق ... [ادامه مطلب]
لاغر شدن با خوابیدن!!آیا می‌دانستید تنها با خوابیدن می‌توانید هر ماه چند کیلو وزن کم کنید. این موضوع حقیقت دارد به شرط آنکه برخی قوانین را رعایت کنید. به گزارش خبرگذاری فرانسه و به گفته متخصصان تغذیه شروع کردن روز با یک وعده غذایی کامل و اتمام آن با شامی سبک می‌تواند به فرد کمک‌ کند طی ماه 2 تا 3 ک ... [ادامه مطلب]
© 2014 booof.ir